fredag 7 maj 2010

Pusslet klart!!!

Igår pusslade jag färdigt. Nu har jag både en uteplats och gångar mellan odlingsytorna. Jag kan inte se mig mätt på det. Jag är så nöjd och stolt över resultatet. Fast helt slutfört är inte projektet, självklart inte. Pallkragarna ska på plats, en i varje odlingskvadrat. Mängder med jord ska ösas i och det ska sås och planteras och så ska pallkragarna kantas av lavendel. Mmmm...

Om mina stenprojekt är avslutade nu? Nejdå. Jag har allt några plättar kvar där det ska ner sten. :)


4 kommentarer:

  1. Ja, jag är så nöjd och stolt över min skapelse. Och ser framför mig hur där växer och allt jag kommer att kunna skörda.

    SvaraRadera
  2. Tjusigt Karolina! Vi har en förfärlig flisgång mellan våra odlingsbänkar. Jag visade min sambo hur du har gjort, men jag fick mest ett muttrande till svar när jag föreslog att vi borde göra något liknande.

    SvaraRadera
  3. Jag förstår din sambo. Ganska sund reaktion :). Ett alternativ som är lite lättare och som jag övervägde är fiberduk (för att slippa alltför mycket ogräs) och singel.

    SvaraRadera