onsdag 8 september 2010

Impulsshoppa söta saker


Jag svängde inom den där danska butiken som påstår sig sälja mat men där man kan hitta precis vad som helst tidigare idag. Jag skulle köpa yoghurt. Kom ut med 3 minicyklamen, päron, paprika, valnötter, solrosfrön, torkade aprikoser, pannkakor, nämnda yoghurt och dessa underbart gulliga muffinsformar. Bara ett problem... Jag är inte speciellt förtjust i muffins. Inte i cupcakes heller. Fast man kan fylla dem med kanelbullar. Eller minimorotskakor för det gillar jag.

4 kommentarer:

  1. Mmmm... Kanelbullar och morotskaka. Men fy, inte nu. Inte med en 62:a på vågen... :(

    SvaraRadera
  2. Inte med en... en... en... hmm... äsch! Alldeles för mycket på vågen heller. Nu ska jag iväg och träna.

    SvaraRadera
  3. Eller så kan man baka muffins eller cupcakes och ge bort i present! :)

    SvaraRadera
  4. Sant. Äppelmuffins. För äpplen har jag gott om för tillfället.

    SvaraRadera