söndag 11 december 2016

Lucka 11: Inspiration och idéer från andra bloggar

Inspiration och idéer kan komma från många håll. Vardagen, tidningar och magasin, annan media, Ernst ;). På senare tid har jag blivit bekant med en blogg jag tycker är helt underbar. Den heter Rose Garden Malevik, man hittar den här och den drivs av Håkan, en man med sinne för det vackra. Jag har plockat ut några inlägg med pyssel jag tycker extra mycket om men på bloggen finns hur många som helst. Ovan synd en hyacintkompott som gjorts med hjälp av en muffinsform och beskrivningen finns här.
Detta är min personliga favorit. En gran gjord av en oasiskon och tuja.
Och en batteridriven ljusslinga. Beskrivning här.
En pepparkakskrans som är både vacker och enkel. Beskrivning här.
Tack Håkan och Rose Garden Malevik för att jag fick låna dina vackra inlägg och bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar